16 Mart 2016 Çarşamba

Denedim,Beğendim! Vernel Max Projesi

Merhaba

Vernel çamaşır yumuşatıcısını duymayan yoktur buna eminim. Hatta o kadar ki her kadın muhakkak bir kez olsun denemiştir diye düşünüyorum.

Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen Trnd Projesinin şanslılarındandım. Vernel Max 8 hafta daha yoğun ferahlık sloganıyla ekranlarda ve evlerimizde.

Günlük hayatta da çamaşırlarımda kullandığım vernel yine hep tanıdığım vernel yani beni yine yanıltmadı missler gibi gül kokusuyla yeniden deneyimledim.

Çevremdeki pek çok kadına da denemeleri için tanıtım ürülerinden verdim elbette ki :) Hatta öyle ki verneli denemek ister misin diye girdiğim cümleye hep aa zaten ben vernel kullanıyorum ki cevabını aldım :))


Vernel Max yenilenmiş formülü ile giysilerde 8 hafta boyunca yoğun ferahlık ve yumuşaklık hissi veriyor. Gerçekten kokusunu haftalar sonra bile alabiliyorsunuz. Özellikle dolabın içinde tuttuğunuz çamaşırlarınızda yoğunluğu rahatlıkla alabilirsiniz.

Yıllardır kullandığım güvenilir markanın destekçilerinden olmaktan gurur duydum. Bildiğim,tanıdığım ve sevdiğim bir ürünü tanıtmak daha kolay ve zevkli gerçekten :)

Siz Vernel Max'ı denediniz mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder