16 Mart 2016 Çarşamba

BLOG SATIŞI | Uygun Fiyatlı Giysiler-1

Merhaba :)

bazılarınız biliyor olmalı, bir butik açmış olduğumu fakat bir takım sorunlar sebebiyle 2 ay içerisinde kapatmak durumda kalmıştım. Kapatırken de elimde biraz ürün kaldı elbette ki.

Yakında taşınacağım ve elimde ki ürünleri bu sebeple çok çok uygun fiyata satışa çıkarıyorum.

Öncelikle belirtmek isterim ki ürünler sıfırdır. Hiç kullanılmamış etiketleri üzerindedir.
Ödemeyi Havale yada Eft şeklinde alıyor olacağım.
Bazı ürünlerin bedenleri kalmamıştır. Fotoğrafın altına ürünle ilgili bilgiyi yazacağım.
Siparişinizi ve sorularınızı seher_uu@hotmail.com yada facebook mesajı olarak iletebilirsiniz.


Dalgıç Kumaş Kalem Etek- 15 TL

Çizgili siyah beyaz beden- 38- (40 satıldı)
Mavi desenli beden-38 mevcut



Kalın Dalgıç Kumaş Düğme Detay Etek-  29.90 TL

Siyah beden-38
Kırık beyaz beden-36-38 


Dantel Detay Kot Gömlek- 35 TL

Beden-S-M


Etnik Desen Kimono- 17 TL

beden-M (38-40 uyumlu)


Süet Yelek- 12 TL (satıldı)

Beden-L (40-42 uyumlu)



Arkası Şifon detay Sweatshirt- 9.90 TL

beden-XS


Mickey Jeans-19.90 TL

beden-30-31


ZARA Etnik Desen Yelek-25 TL


Beden 36-38 uyumludur


Kısa Püskül Detay Deri Ceket- 39.90 TL

beden-40


Füme Orta Bel Jean -19.90 TL

beden-29-30 mevcut

Püskül detay kısa T-shirt- 8 TL

beden- M



Bilek düşük bel Jean- 15 TL

beden-27

MANGO Dantel- 10 TL 
beden standart


Sırt Detay Süet Yelek- 25 TL(ayrıldı)

beden-38

Ürünlerin hepsi bu kadar değil elbette ki diğerlerini de en kısa zamanda yayınlayacağım :) Karşılıklı güven içerisinde ürünleri 1 hafta boyunca ayırabilirim. Ürünlerde değişim yapılabilir fakat iade yoktur. 
Son olarak Kargo alıcıya aittir. 
SEVGİYLE KALIN..



18 yorum:

  1. İnşallah satabilirsin canım ürünlerini.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel canım bol satışlar dilerim yeni ürünleri heycanla bekliyorum :) Birşeyler almalıyım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yayınlıycam canım,teşekkürler :)

      Sil
  3. kahverengi püsküllü süet yeleği ayırır mısınız? Diğer ürünleri de görüp alayım diyorum, başka şeyler de olabilir diye, ama süet yeleği kesin aldım:) İsterseniz parasını yollayayım, diğerlerine de bakayım sonra gönderin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki belgin hanım ayırırım. Ancak hangi süet yelek onu belirtirsek eğer sırt dantel detaylı olan mı yoksa diğeri mi?

      Sil
    2. diğeri 12 TL olan, diğerlerini ne zaman girersiniz?

      Sil
    3. Haftasonu gireceğim belgin hanım :) süet yeleği ayırdım siZin için..

      Sil
    4. çok teşekkürler, merakla bekliyorum :) İçlerinde ayak bileğine kadar uzun tunik olsa keşke :)

      Sil
    5. yeleğe uygun botumu aldım bugün gidip, sakın başkası kapmasııın :))))))))))

      Sil
    6. iyi günlerde kullanın botunuzu ve inşallah yeleğinizi :)

      Sil
  4. Canım, satışın bol olsun.
    Mail gönderdim sana.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. kargom geldi çok teşekkür ederim, tam bedenime göreymiş hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgin hanımcım çok sevindim :) iyi günlerde kullanın hepsini

      Sil
  6. Size nasıl ulaşabiliriz

    YanıtlaSil
  7. Ya bizde ürün almak istiyoruz ama ulaşamıyoruz size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili esmanur, bana seher_uu@hotmail.com adresinden ya da seffaf bulutlar facebook-instagram adreslerinden iletişime geçebilirsiniz. İletişim bölümünde tüm adresler mevcuttur.sevgiler...

      Sil