25 Şubat 2016 Perşembe

#beyazbegonvililekahvemolasi Etkinlik Sponsorları-1

Etkinlik yazımın ikinci kısmı ile karşınızdayım :) ben hep merak etmişiimdir etkinlik sponsorlarını ve zevkle de okumuşumdur. Bana kalırsa oldukça faydalı yazılar oluyor;yeni ürünler,yeni markalar ile tanıştırıyorlar bizi..

Sizlere daha öncesinde şurada etkinliğimizden kareler ile bahsetmiştim,şimdi sıra bizlere destek olan sponsorlardan bahsedeceğim.


Oda kokularımız Ekoz Kozmetik'ten.. Ekoz kozmetik ürünlerini daha önce deneyimlemiş ve şurada bahsetmiştim. Ben gayet memnun kalmıştım ürünlerinden. Yani benim gibi farklı ürünleri farklı markaları denemeyi seviyorsanız eğer ki deneyebilirsiniz. ayrıca facebook sayfasında da ilginç bilgiler paylaşıyorlar ;)



Mustela,anneler ve bebekler için ürettiği ürünlerle dikkat çekiyor. Ben markanın güneş sütünü kullanmıştım oğlum için. Son derece güvendiğim bi marka ve ürün oldu mustela. Bizim için rahatlatıcı bacak jeli yollamışlar şu sıralar tam da ihtiyacım olan şey. Kesinlikle deneyeceğim :)


Splat markasını son 1 yıldır sıklıkla duyuyor olmalısınız. Kozmetik marketlerde satılıyor olmasından da eminim gözleriniz aşinadır. Şu an aynı ürünü kullanıyorum. Ağır bir şurubumsu tadı var yani sevenler için güzel bir ürün :)) insanda yeme isteği uyandırıyor. Teşekkürler splat!


Knorr'u bilmeyen ürünlerini hiç kullanmayan var mı acaba? Biz özellikle fırında tavuk çeşnilerini çok sevdik,öncesinde de farklı lezzette çeşnilerini kullanmıştık. Yöresel çorbalarla pek aram olmasa da sanırım Eymen bunu sevdi :) 


HC Hair Care markasına ait faklı ürünler daha önce denemiştim ve deneyimimi şurada  kısaca anlatmıştım. Ayrıca saç acıcı spreyini de kullandığımı söylemeliyim oldukça başarılıydı. Bu ürünü henüz denemedim. En kısa sürede deneyeceğim. Hc Hair Care Ürünlerini seviyorum :)


Reklamlarda falan illa ki rastlamış olmalısınız. Markanın amacı hava almayan güneş görmeyen saçlar için etkili olduğunu iddia ediyor. Resminden de anlaşılacağı gibi.. Fakat kış aylarında kullanıma son derece uygun bir ürün bana kalırsa keza kışın güneş görmeyen saçları beslemek açısından önemli olabilir. Teşekkürler LESOLEIL!


Tablom nasıl ama?? :) Tabloda.com sitesindeki tabloları incelemenizi öneriyorum. Sitede pek çok tablo seçeneği bulmak mümkün;kişiye özel tablolardan kabartmalı tablo seçeneklerine kadar pek çok çeşit bulunmakta,benim payıma da bu güzel kanvas tablo düştü :) haydi siteye bir göz atın ;) Üstelik 50 tl ve üzeri kargo bedava!!


Sek markası ürün yelpazesini oldukça genişletmiş! baksanıza mocha,latte vs gibi pek çok çeşit soğuk kahve ürünleri var. Ben lattesini denedim bir harika gerçekten :)


Şimdilik burada ara veriyorum bir sonraki yazımda diğer geri kalan sponsorlardan bahsedeceğim :) 
Sevgiyle kalın...


8 yorum:

  1. güzel bir etkinlik olmuş teşekkürler paylaşım için canım

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan :)
    Bu arada logo çok yakışmış hayırlısı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler sevgili açelya :)) Logomu gerçekten ben de çok sevdim,fatmacığımın ellerine sağlık :)

      Sil
  3. Güzel etkinlik güzel arkadaşlıklar ve güzel hediyeler :) evet fatma çok iyi bir işi daha mükemmel sonuclandirmis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emeğinize sağlık canım benim :) fatmacığıma diyecek yok zaten :))

      Sil