31 Aralık 2015 Perşembe

Yeni Yıl Ne Getirir ki?

Yeni yıl ne getirir eminim hiç birimiz bilmiyoruz, bence yeni yıl bir şey getirme bana yeter ki sevdiklerimi,sağlığımı,huzurumu,umudumu,içimdeki yaşama sevincimi götürme yeter!


Yok illa ben bir şeyler getirmek istiyorum diyorsan da ehhh napalım canımmm sen çok ısrar ettin o halde getir bakalım :)) Ne mi istiyorum dur sayıyorum hemen

Önce sağlık getir.Şu bir haftadır hastayım, dedim ki sağlıktan ötesi boş,maalesef bu hep böyle başımıza bir şey gelince veya hasta olunca anlıyoruz kıymetini, o yüzden diyorum ki sen en çok sağlık getir bana ve sevdiklerime..

Sonra huzur getir bana kafama takılmasın hiç bir şey! Kim niye böyle yaptı, kim niye böyle dedi, bu niye böyle oldu vs gibi içimde büyüttüğüm endişelerim yok olsun.Kafam dinç, huzurlu olsun. O yüzden sen en çok da huzur getir..

Bana belki de üsttekilerden sonra en çok istediğim şeyi getir. Kendime ait bir evim olsun artık. Sanırım İKİ BİN ON ALTInın bana getirebileceği somut en güzel şey bu olacaktır. Bu ev ile geri kaçan heveslerimi, duyduğum iştahları, dilediğim huzuru,yapmak istediklerimi,içime attıklarımı ya da içime atamayıp göz yaşımla akıttıklarımı da beraberinde getir!

Sonraaaaa, bırak allasen 2016! gelen yıldan dilek mi dilenirmiş hiç! Ne gelirse Allah'tan gelsin, Sen en Güzelini iste Allah versin..

Hepinize huzurla ,sağlıkla ,mutlulukla geçirebileceğiniz bir yıl değil yıllar diliyorum..

SEVGİYLE KALIN...

6 yorum:

  1. Eli boş gelmez. Bakalım neler görürüz. Nelere üzülüp nelere seviniriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah cümlemiz hayır görürüz,umutlu bir yıl olur..

      Sil
  2. Saglik sıhhat getirsin en başta. .Mutlu yıllar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah cümlemize.. senin de yeni yılını kutlarım canım :))

      Sil
  3. Ne kadar içten ve açık yureklilikle yazmissin Sehercim, ama inan sadece sağlık versin Tanrım gerisi inan boş, o yoksa hiç birşeyin ederi de yok bunu acı bir sekilde öğrendim, o yüzden artık sadece sağlık için dua ediyorum gerisi kendiliğinden ve biraz da bizim cabalarimizla oluyor zaten. Sağlığın huzurun eksik olmasın canım♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim ama bu yıl bana ilk darbesini vurdu bilr :( allah sağlık versin yarabbim cümlemize...

      Sil