30 Kasım 2015 Pazartesi

KANAVİÇE | Yılbaşı Ağaçlarınızı Kolayca Süsleyin

Merhaba size Kasımın son gününden :))

Ben daha önceki şablon yazımda bahsetmiştim size hediye paketlerinizi, çam ağaçlarınızı basit desenlerle sıradanlığın dışına çıkabileceğinizden( Burada )

Ben de başladım çalışmalara bir de boyun ağrım olmasa daha aktif ilerleyeceğim ama fırsat vermiyor maalesef :((

Geçtiğimiz günlerde sizler için hazırladığım Yılbaşı Çekilişine yaptığım süsten bahsedeceğim.


Ben plastik canvas ile yaptım hem daha sert oluyor hem de duruşu çok güzel :) Ama tabii Plastik Kanvasınız yoksa 14-16ct  kumaşlara da yapabilirsiniz ve sert durması için arkasına keçe dikebilirsiniz.

Hemen sizlerde yapabilin diye şablonunu da paylaşıyorum :)


Yapmayı düşünen herkese kolay gelsin :))
Bu aradada çekilişime katılmak için TIK TIK :)


4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş vaktim olsa da ben de yapabilsem keşke. Aslında rahatlamak için iyi bir yöntem. Bu arada geçmiş olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.. inan ki bu gerçek bir terapi,sıkıntını unuttuğun ve kendini mutlu ettiğin muhteşem bir yöntem :)

      Sil
  2. Aralık giriyorken daha bir tatlı görünüyor bunlar, elimizden gelse ya bizim de^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin canım sen de,kesinlikle yapılmayacak bir iş değil :)

      Sil