25 Kasım 2015 Çarşamba

Kanaviçe Kasnak Kolye

Kaç vakittir elimde bulunan kasnak kolye aparatlarını değerlendirmeye almak istiyordum. Şükürler olsun ki vakit buldum ve yapabildim. Aslında epey bi zaman oldu yapalı ama ancak paylaşabiliyorum.


yapım aşamalarını maalesef fotoğraflamadım ama bir daha ki sefere mutlaka fotoğraflı anlatım


yapacağım :)

Flamingo tutkusu olan birinin de ilk işi flamingolu bir kolye yapmak olurdu öyle de oldu zaten :))


elimde bulunan aparatlar kit şeklinde, yani içinde kasnağı ve etamini bulunuyor. Ancak ben etamini değiştirip daha yüksek countlu bir kumaş kullandım desenimi sığdırmak için.



Ben kolyemi kullandım ve arkadaşlarım tarafından oldukça beğenildi :) Sizlerde yapmak isterseniz ve aklınıza takılan bir soru olursa sorabilirsiniz :)
Şimdilik Hoşçakalın...

9 yorum:

  1. flamingo tutkunuz nasıl başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım bir bilsem nasıl sarsım :)) ama sevilmicek gibi mi bir baksana.. Sanırım pembe renk hastasıyım onun da etkisi var ben de. Yakınca eve alıcam canlısını besliycemm :))))

      Sil
  2. Çok beğeniyorum bu kolyeleri. Eğer burada aparat bulursam yapacağım. Biliyor musun ben de başladım sonunda kanevice tabloya yakında blogda olur..

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş <3

    YanıtlaSil