17 Kasım 2015 Salı

DIY | Bir Jean ile Neler Yapılır? Sınırları Zorlamaya Var mısınız?

Şu geri dönüşüm olayını oldum olası çok sevmişimdir hatta öyle ki evim bu yüzden biraz çöp ev havasındadır. :)

Bir kot pantolon düşünün neler yapabilirsiniz ki en fazla? Evet ilk akla gelen çanta falan oluyor değil mi? Benim çocukluğumda harika bir çanta yapmışlığım vardır :) Ama gelin şimdi sizlere bir jean ile neler yapılabiliyormuş fikir vereyim.

Öncelikle ilk aklımıza gelen normal şeylerden başlayalım :)

İlk bahsettiğim şey bir çanta... Artık hayal gücünüz ve bu tarzda zevkiniz size neler sunuyorsa o çıkabiliyor ortaya.


Bileklik yapmak da akla ilk gelenlerden bence.Bu tam benlik!



Bir kırlent veya şirin bir oyuncak yastık yapmak da akla ilk gelenlerden


Ve şu marka etiketli olan çok tarz değil mi sizce de??



Bir mutfak önlüğü yapmak da aslında iyi bir fikirmiş 


Hediye paketi seçeneği de hiç fena değilmiş


Aman Tanrım! Bu nasıl bir şey!
Çok egzantrik!


Yelek yapmak hele ki arka ceplerden söyleyin kimin aklına geldi!!! :)


Bir  halı,kilim tarzı bir şey yapmak da çok orijinal bir fikir ve uygun ortamda gayet şık bir tasarım olabilir diye düşünüyorum.


Ya şimdi size göstereceklerime ne demeli? yorumlar sizden artık...

Bu şeker kız candy pantolonu ters çevirip evirip bir başka kumaşla derleyip toplayıp tasarım bir elbise çıkarmış ortaya. Şahsen ben beğendim :)


İlki çok şirin de o terlik ne Allah aşkına!!!




Tasarıma gel ba-yıl-dım!


Şu minnoşların keyfine baksanıza :)



Söyleyin bunlar kimin fikriydi,Çabuk çıksın dışarı !!! :)))
Olağan üstü zeka 
fikir yumağı :))





Nasıl Buldunuz,yorumları alayım? Ya da sizin de daha ilginç fikirleriniz var mıydı?
Sevgiyle Kalın...



14 yorum:

  1. Yok artık! Yastık, halı güzelmiş derken aşağıda daha enteresan şeyler gördüm. Hele sehpa ile çiçeklik süper ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle sona sakladım onları :) zeka fışkırtısı bunlar sevgili Deneyimli Anne,kimin aklı fikriyse artık :))

      Sil
  2. Her biri muhteşem. Ama evdeki eskiler yetmeyecek, bu projeleri yapabilmek için çöpten toplamaya başlayacağım nerdeyse :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilahi İstanbul Hanımefendisi, çok güldüm :))) gerçekten haklısınız valla :)

      Sil
  3. Cocuklugumda eski bir jean uzerinden canta yapmisligim vardi benimde ama diger tasarimlar hele sonlara geldikce sasirtti beni iyice harika diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kot çanta bi dönemin en popüler geri dönüşümüydü canım haklısın,son fotolar bende de bi bilinç bulanıklığı yarattı tabii :)))

      Sil
  4. hepsi birbirinden harika olmuşşşş

    deneyimli annenin etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorum :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz meltem hanım :) hemen bakıyorum blogunuza...

      Sil
  5. Merhaba,

    ne kadar imreniyorum dikis bilenlere :) Keske annem bana ögretmek isterken mirin kirin etmeyip dinleseydim, neler tasarlamislar allahim ben geliyorummmm...

    etkinlikten gelip güzel sitenizi kesfedip ekledim. Dilerseniz bana da beklerim... :)

    Sevgilerimle <3

    Websitem: http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    Google+: http://plus.google.com/+GamzeSGamzeninDunyasi
    Instagram: http://instagram.com/gamzenin_dunyasi74
    Facebook: http://facebook.com/UmutluEvKadini74/
    Twitter: http://twitter.com/Gamze74Dunyasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh keşke gamzecim ama inan ki böyle şeyleri illa birilerinin öğretmesine gerek yok az yeteneğin varsa kesinlikle kendi çabalarınla da öğreniyorsun. Bu arada hoşgeldin :)) hemen ben de bakıyorum..

      Sil
  6. hah haaaa sahiden hepsi güzel de o fotoyu nası düşündüler sahiden de yaaa saksı gibi ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mii deep en ilginçleri sona sakladım özellikle :))

      Sil