26 Haziran 2015 Cuma

#seffafbulutlardabulusuyoruz Etkinliği Sponsorları-2

Herkese haftanın son iş gününden merhabaaaa :)) Yaşasın haftasonu!!!

Sizlere daha öncesinde mayıs ayı içerisinde gerçekleştirmiş olduğum bahar etkinliğimizden şurada bahsetmiştim. Sponsor firmalarımızın bir kısmını da şurada tanıtmıştım sizler için, şimdi de kalan sponsorları tanıtmaya devam edeceğim.

Ben açık parfüm kullananlardanım açıkçası,ancak BARGELLO markasının parfümlerini ilk kez bu sayade denemiş olacağım. Zaten şu göndermiş oldukları numuneler orada bitti ve mekanda bulunan herkes parfümün markasını sordu :)



COSMED markasını daha öncesinden tanıyorum ve gerçekten ürünlerinden çok memnunum. Burada yepyeni olan DD kremini denemiş olacağım. çok mutluyum :))


PİERRE CASSİ erkek giyimin öncülerinden yerli üretimi bizlere sunmakta. Daha önce şurada sizlere bahsetmiştim. Eşim için bu şık gömleği göndermişler. Teşekkürler Pierre Cassi...


HC HAİR CARE,gördüğüm en bonkör firmalardan. Severek kullanıyorum ürünlerini hatta bitirip bir diğerine geçtim bile :) Kolay tarama spreyini kullandım bile gerçekten harika ve saçta ağırlaşma yapmıyor kesinlikle. İyi ki varsın Hc Hair Care :))


DÜŞYERİ , bizim miniklerimiz için pek çok sayıda dergi göndermişlerdi. Eymen bulmacaları çözmekten pek keyif aldı :) Teşekkürler Pepe,Ayaz,Pisi ve Leliko :))


REVOX, Şampuanlarının etkilerinden bahsedince insan etkileniyor. İlk olarak Eşim denemek istedi bir heyecanla. Deneyince Sizlere bahsedeceğim yine burada :) Ayrıca At kuyruğu maskesi ve serumunu da deneme fırsatı verdikleri için sonsuz Teşekkürler REVOX :)


MUSTELA, 50 faktörlü güneş koruma losyonları ile bu yazımızı mutlu kılacak. Özellikle bebek ve hassas ciltler için son derece önemli olan güneş kremleri bu yaz en çok Eymen'e yarayacak :))


NAİL TRİCK, denediniz mi? Ben ilk kez denedim ve bayıldım gerçekten. Kokusuz Ve soyularak çıkarılabiliyor tırnaktan. N11.com'da satışta hemen bi bakın derim :) Bayılacaksınız :)


MEDİWELL, Şanlı ilaç bünyesinde olan Mediwell ürünlerini güvenle kullandım bile, Özellikle migren bandı ağrılı dönemlerimde kurtarıcım oldu. Dudak Bakım Kremlerine diyecek yok zaten çok tatlılar :)) Yakında bunlardan da bahsedeceğim.Teşekkürler Mediwell..


MUTLU MUMLAR, etkinlik masamızı rengarenk mumlarıyla süsledi. Sevgili Sofi Hanım'a sevgiler ve teşekkürler.. İnstagram Hesabı


BABY COUTURE, çocukların mutlu anlarında onları rengarenk giydirebilecek şahane bi mağaza :) Süslü bebek ve çocuklarınız için aradığınız şeyleri bulabilirsiniz. Bizlere çok şık bandana ve papyonlar gönderdiler ve tabii Eymen için bu şık Papyon Gelmişti :) Teşekkürler...



NCARE, Sadece eczanelerde satılan ve doğal içeriklere sahip ürünlerini bizler için sunuyor. Bizlere de çekilişle verdiğimiz Antioksidan temizleme jeli gönderdiler,teşekkürler...


MECREA, daha önce şurada bahsettim,benim severek alışveriş yaptığım bir sanal mağaza. Bizlere de çok şık babetler gönderdiler ve çekilişle arkadaşlara armağan ettik. Çok teşekkürler MECREA :)


Sevgili blogger Arkadaşımız CİCİBİCİHOBİLERin sahibesi Ekincim de bizlere bu balkon sarkaçlarını hediye etti :) çok teşekkürler canım :) 


Ve yine çok tatlı Blogger arkadaşlarımızdan FATOFOTOFAN bizlere kendi özel kalemiyle çizdiği bu tatlı ayraçları hediye etti :) teşekkürler Fatmacım :) Ayrıca Fatma'nın blogunda yine bir çekiliş var hadi hemen katılın :)


Tün Sponsorlarımız böyleydi. Siz nasıl buldunuz? 

Tüm Katılımcı Firmalara bizlere verdiği destekten dolayı sozsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
Bahar etkinliğimizi sosyal medya hesaplarından #seffafbulutlardabulusuyoruz hastagı ile bulabilirsiniz :)

Mutlu bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum
Sevgiyle Kalın...

4 yorum:

  1. hepsiii çok iyii, papyon eminim prensimize çok yakışır. bu arada Püsküllü babetler harikaa :-))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy beğenmene çok sevindim şeymacım :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güzel bir paylaşım için teşekkürler Sehercim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim canım bana desteğinizi hiç esirgemediğiniz için :))

      Sil