3 Haziran 2015 Çarşamba

Deniz Temalı Havlu (Ebrar Bebek)

Bu saatler de uyananlara selam olsun :)

Yaklaşık 1 ay önce başladığım Ebrar bebeğin siparişini tamamlayabildim sonunda..

Malum oğluşumun kolunun kırılması onun üzerine ateşlenip bir süre hasta olması benim iki tarafıma bakmama bile fırsat vermedi. Neyse ki şu aralar biraz daha iyiyiz ama yarın alçısı çıkacak hayırlısıyla bakalım nasıl olacak? Aslında biraz endişeliyim çünkü alıştı kolu 1 aydır kıpırdatmamaya ve açılınca hemen alışamayacak ve bizim ona bir süre daha çok dikkat etmemiz gerekecek.

Velhasıl ben bu sebeplerden epey bir geciktirdim elimdeki siparişleri.Hayırlısı olsun herşeyin,Allah sağlık versin de gerisi bir şekilde olup gidiyor. Geçelim şimdi Ebrar'ın havlusuna..



Evet Deniz Temalı... Aslında başta aklımda yoktu deniz teması,şöyle ki desen bu olacaktı fakat harfleri eğer belirtmedikçe ben kendim seçip düzenlemeye çalışıyorum. Önce gözüme sonra da aklıma bu harfler takılınca neden olmasın dedim. Çok da güzel oldu :)


Bol bol resimledim :) Şennur Hanım'ın torunu için yapmıştık bu havluyu,iyi günlerde kullanmalarını diliyorum :)





Siz nasıl buldunuz,beğendiniz mi Ebrar Bebek'in doğum havlusunu?? 

Bir dahaki siparişlerde görüşmek üzere....

11 yorum:

  1. Tekrar Geçmiş olsun abla inşaALLAH alçı çıkınca çabucak toparlanir minik prens.
    Ben bu modellere bayıldımmmm harflerin üzerine çok güzel olmuş iyiki akıl etmişsin emeğine sağlık :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Şeymam,inşallah.. Ayrıca beğenmene çook sevin ablacım çok teşekkkür ederim :)

      Sil
  2. Havlu bir harika , harfler ise tam ona göre daha iyisi olamazdı canım ellerine sağlık. Oglusun da umarım bir an önce sağlığına kavusur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ekincim beğenmene sevindim :) ayrıca oğluşa iyi dileklerin içinde çok sağol,inşallah..

      Sil
  3. İadei ziyarete geldimm :) takibinizdeyim artık :) bu araada bende böyle etaminli havlu aldım ama delikleri normal etamine göre minicik ayarlayamadım acaba başka bir metodu mu var bir çarpı büyük diğer çarpı küçük oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :)) anladığım kadarıyla düzgün olmamasının sebebi havlunun etamininden kaynaklıdır,başka bir metodu yok yani :)) ben de genelde havlu alırken seçici oluyorum,etamini düzgün ve sayılabilen olursa daha rahat işlersiniz :)

      Sil
    2. Teşekkür ederiiiiiiiimmm:) :)

      Sil
  4. Blogumu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Çok sevimli bir blogunuz var, takipteyim ^.^ Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.bloğuma hoşgeldiniz ve ben de size geldim.Yaptıklarınızı çok beğendim.Değişik şeyler yapmışsınız.Hepsini incelicem nerdeyse:))) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :)) ne mutlu bana,teşekkürler.. Sevgiler...

      Sil