8 Nisan 2015 Çarşamba

Caillou Desenli Doğumgünü Havlusu

Günü yeni ayanlara selam olsun :) Zira ben onlardan biriyim. Daha önce bahsetmiştim çocukların çok seveceği desenler işliyorum diye,Pepee Havlumuzu şurada yayınlamıştım sırageldi Pepee'nin Kanadalı arkadaşı Caillouya :)


Bunu da Duru için yaptık fakat ben yayını biraz geciktirdim deeee :)




Bir de en çok gelen sorunun cevabını bir kez daha vermek isterim. Arkasının temiz olup olmadı sorusunu bu işe yeni başlayıp da yapmak isteyenler olsun sipariş vermek isteyenler olsun birçok kişiden alıyorum. İşte cevabı


Peki Siz nasıl buldunuz Duru'nun bu havlusunu?

Çekilişim var biliyorsunuzdur zaten bilmiyorsanız diye söylemiştim ben de :)) Tasarım kolye var ve dahası hadi bakalım buradan katılabilirsiniz.

6 yorum:

  1. MaşAllah... Harika görünüyor :) Bu kadar güzel, temiz ve ağır modelleri hazırdan farkı yokmuş gibi işleyen görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm çok teşekkür ederim :)) çok naziksin

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, önü de arkası da tertemiz, ellerine gözlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hülya hanımcım o güzel yorumlarınız olmasa.... çok teşekkürler :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil