13 Mart 2015 Cuma

Sizin Bir Hobi Odanız Var mı?

Merhabalar :)) Önce başlıktaki sorumu tekrar sorayım sizlere. Sizin bir Hobi odanız var mı?? Eğer varsa ve Bunu fotoğraflayıp bana gönderirseniz yayınlamak isterim :)



Konuyu şöyle izah etmek gerekirse yıllardır hobiye merakım vardır,çocukluğumdan beri tabir-i caizse kağıda küreğe ilgim hiç bitmiyor :) Daha okula bile başlamamışken ben bebeklerime elbise dikerdim. Sanırım Boğa burcunun bir özelliği bu sanata düşkünüz vesselam :))

Hal böyle olunca yıllar geçtikçe farklı hobilerle ilgilensek de hiç bitmedi işte sevgimiz. Hobi odaları işte böyle sevgilerden doğan bir şey yani... Hala daha imrenerek bakıyorum bu odalara. 



Benim şimdilik böyle odalar yapmam mümkün değil ama eminim birgün ben de yapıcam :)) Ayy ben onu geçtim Şu an için bi Hobi masası bile oluşturamadım :)) 

Şu hobi dolabına bakar mısınız, İnsan burada üretirde üretir :)








Tabii ki ben bu şahane odaları yabancı sitelerden buldum, E belki biz de de vardır eğer varsa yollayın mutlaka odanızın resmini :)


Seyirlik bunlar.. Öylece karşısına geçer seyrederim yani.. Artık siz düşünün nasıl içimde kaldıysa böyle bi oda hayalii :))







Bu da gezinirken çok ilgimi çekti. Farklı bi yapı olmuş Kitap tutkunu biri olaraktan böyle bi oda da istiyorum :))) 


Ne şahaneler öyle değil mi?? Allah herkesin gönlüne göre versin. Bunlar sizlere ilham kaynağı olduysa bir yerden başlamalı değil mi? :)

Hoşçakalın...






6 yorum:

  1. heps birbirinden güzel bende bir çok hobi yapıyorum takı,keçe,geridönüşüm,dıy ama gel gelelim dediğiniz gibi benide bir masam bile yok şeffaf kutularda kapladığım ayakkabı kutularında vb inşallah bir gün olur sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah funda hanım sormayın evdeki yaşam alanı kısıtlı olmasa aslında böyle odalar yapmak mümkün de gelgelelim şöööyle çok odalı evimiz yok malesef. Ama inş allah hepimizin gönlüne göre verir :))

      Sil
  2. Off harika bunlar ama yaa,ben daha dikiş makinemi koyacak masa bile alamamışken hobi odası mı:( giyim odası,hobi odası,kiler olmalı her evde arkadaş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım henüz ben de makineme bir yer bulabilmiş değilim ama umudumu kaybetmedim böyle bir mekan oluşturacağım :))

      Sil
  3. Bayıldım bu hobi odalarına çok güzeller benimde yok hobi Odam şimdilik ama inşallah alırsak yapıcam takipteyim sevgiler :)) http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah,biz hobi tutkunları demek ki aynı hayal içindeyiz :) herşey gönlünüzce olsun

      Sil