18 Mart 2015 Çarşamba

Peri Kızlı Havlu-2

Herkese günaydınnn...
Öncelikle Çanakkale Şehitlerimizin 100. yılında Tüm Şehitlerimize Allah'tan Rahmet diliyorum.

Bugün Daha önce yapmış olduğum Peri Kızlı Mutfak havlusundan yaptık,Muğla'dan Sevgili Gizem Hanım'a :)






Ancak Bu havlu da biraz değişiklik yaparak Bir taraftaki cupcake modelini değiştirdim. Daha öncekine bakmak isterseniz buradan




Gizem Hanım'a sağlıklı günlerde kullanmasını diliyorum :) Eline ulaşmış bile :)



Sırada çocukların çoook seveceği modeldeki havlular var yakında buraya koymuş olacağım..




6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Ne kadar düzgün yapmışsınız maşallah valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçin hanımcım çok teşekkür ediyorum :))

      Sil
  2. Harika olmuş, ellerine sağlık :) Sahibi de güle güle kullansın. :))
    Bu arada etikette çok güzelmiş, gözümden kaçmadı ;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Hülya hanımcım :) Etiketi ben de çook severek kullanıyorum :)

      Sil
  3. eline sağlık, ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil