1 Aralık 2014 Pazartesi

Yılbaşı Yaklaşırken Sizler de Evlerinizi Süsleyin

Aralık ayı geldi ve çattı sonunda bizler buralarda henüz kar falan görmedik ama görmek umudumuzla diyorum :) Herkes artık  yavaş yavaş yılbaşına hazırlanmaya başlıyor hele ki aralık 1 dedik ya tamamdır her yerde temaya uygun şeyler görmek mümkün. Yılbaşınızı süsleyebilecek şeyler yapmanın tam zamanı diye düşünüyorum. Zaten şimdi başlarsanız anca yetiştirebilirsiniz  :) 



yılbaşı masanızı süsleyecek bu runner benim en beğendiklerim arasında ve şablonu da yanında yapmak isteyenler hemen başlamalı bence :)



Yılbaşı kartları ve hediye notları olmazsa olmazlardan







ve tabii ki yılbaşında ağaçlarınızı süslemeniz için harika fikirler... Bunlarda bir iki şablon örneği



Bu güne uygun temalı yastıklar ve daha fazlasını bulmanız için pintereste bakmanızı öneririm malum ki orası bir leb-i derya içinde kaybolabilirsiniz :)

not:fotoğraflar görsel amaçlı paylaşılmak üzere netten alıntı yapılmıştır.





12 yorum:

  1. Hep çarpı işii ama ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet blogun genel gidişatına göre seçtim bunları zaten diğer temaları heryerde görürsünüz bunları çok az yerlerde görebilirsiniz diye seçtim :) beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Ayyy çok güzel şeyler..Her biri ayrı emek ve özel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gülşahcım bence özel günler böyle değerli el emeği şeylerle daha güzel :))

      Sil
    2. Kesinlikle el emeği ürünlere bayılıyorum zaten el emeği ürünlerle ilgileniyorum. O yüzden ilgimi çekti ve çok beğendim.. Hediye o kişiye özel yapılınca daha bir anlam kazanıyor

      Sil
    3. kesinlikle gülşahcım :)) teşekkürler

      Sil
  3. Hepsine ayrı ayrı bayıldım, yapmayı bilsem hiç durmayacağım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,denemelisin bence cicibici hobiler :))

      Sil
  4. Çok güzel hepside ama yapmak için vakit gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Nil,kanaviçe vakit alan bir iş ve o nedenle biraz erken yayın yaptım yapmak isteyenler olursa diye :))

      Sil
  5. Hepsi cok guzeller, yilbasi suslerini de cok seviyorum. Bende hazirliktayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok güzel sinemcim kolay gelsin sana :)) ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil