8 Kasım 2014 Cumartesi

Yapması Kolay ama Gösterişli

Geçtiğimiz günlerde bir video yayınlamıştım facebook sayfamda ve blogumda da paylaşmaya değer harika bir şey bu ama ne yazık ki bu işlemenin adı nedir hiç bir fikrim yok zaten video da netten alıntıdır, eğer siz biliyorsanız lütfen bana da söyleyin zira benim çok çok hoşuma gitti.

Rokoko işi falan diye arattım fakat bununla ilgili bir şey bulamadım :( Bununla kırlent,yatak örtüsü vs aklınıza ne gelirse yapabilirsiniz. Söylediğim tarzda şeyler yapmak isterseniz , 6 ct değerli etamin (yani seccade yapmak için kullandığımız etaminlerden),rengarenk elörgü ipleri çok kalın ve yünlü olmayan( bunda da akrilik olan iplerden kullanabilirsiniz) ve etamin iğnesi yeterli olacaktır.


Bu da şema olarak size yardımcı olacaktır.


Umarım sizler için faydalı olur :)) Bu arada artık ben de instagramda yerimi aldım beni takibe alırsanız hem benden haberdar olabilirsiniz hem de beni mutlu edersiniz :) hesabım için hemen buradan lütfen.. Görüşmek üzereee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder