17 Kasım 2014 Pazartesi

Aşçı Havlu ve Dantel Desenli Bardaklarım

Kapalı,sisli,puslu bir pazartesi sabahından merhaba... Aslına bakarsanız özlemişim galiba ben bu havaları sanki evde sıcak yuvanda oturmanın, tadını çıkarmanın gerektiğini hatırlattı bana :)

Geçtiğimiz günlerde çekilişimi sonuçlandırmıştım ve hediyesini geçen hafta sahibine göndermiştim. İşte o havluyu göstericem size şimdi. Talihlinin isteği üzerine yazıyı yazdım ve epey bir yazılı bir havlu oldu :)) 









Veeee gelelim şu dantel desenli bardaklarıma.... Alışveriş yaparken mutlaka tabak-çanak reyonuna uğramadan geçmem :)) ve yine öyle bir günde gördüm kii promosyonda birşeyler var :))  Kahramanımızın adı LAV... Nasıl güzel ürünleri var insan hangisini alacağına şaşıyor.



 Ben hemen bu dantellere bakakaldım ve kaptım hemen. 3'lü fiyatı yanılmıyorsam 5.90 gibi birşeydi. Sanırım bir 3'lü daha alıcam kırılıp da takımı bozulmasın diye :))) 


Siz nasıl buldunuz bu güzellikleri?? :)))

Yakında güzel şeyler paylaşışam blogumda :) Herkese Mutlu Bir Hafta Diliyorum,Sevgiyle Kalın...

4 yorum:

  1. Cok guzelmis bardaklar tatlim gule gule kullan :-). A101 lav in urunlerini donem donem indirime sokar aklinda bulunsun :-) cogu urunu de boyle guzel :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :))evet ben bayıldım lav ürünlerine bi sonraki alacağımda cupcakeli çayseti olacak:)

      Sil
  2. anaaa alcam bu dantel desenli bardaklardan oleeey :)

    YanıtlaSil