12 Eylül 2014 Cuma

Diş Havluları

Ne çabuk geldi geçti yaz... Öyle ki Eylülün ortasına gelivermişiz :( Bizim buralarda yaz bitti sayılır kıyı kesimlerde hala daha denize girenlere de imreniyorum ama bir yandan da eylülün gelmesine seviniyorum çünkü bloglar şenlendi :)

Madem öyle ben de yeni siparişleri yayınlayabilirim artık. Bu arada buradan da haberini vereyim şimdiden yakın zamanlarda içinde bir mutfak havlusunun da olduğu bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum,hadi bakalım hayırlısı...

Gelelim havlularımıza...Diş havluları, Antalya'dan Elvin ve Eslem'in güzel annesi Eda Hanım tarafından istendi. Desenin üzerinde bir iki değişiklik yaptık ve dizaynına birlikte karar verdik. Eda Hanım da benim gibi Eylül'ün gelmesini bekleyenlerden,çünkü sıcaklar geçtikten sonra kızçelerin diş bulguru mevlütünü yapacaklarmış ve bu havluları orada kullanmak istemiş.

Biz de bu güzel havlularını sağlıklı günlerde kullanmalarını diliyoruz ve hemen görsellere geçiyorum.












Sipariş vermek, aklınıza takılan bir şey varsa sormak ve bilgi almak için Facebooktan bana mesaj atabilirsiniz.

Hepinize mutlu hafta sonları diliyorum..Sevgiyle kalın...

6 yorum: